BAD NEWS: CRASH has BEGUN. It will be a bad one (Robert Kyosaki)



BAD NEWS: CRASH has BEGUN. It will be a bad one.

GOOD NEWS: CRASHES are the best time to get rich. Bargains will float to the surface.

RULES to REMEMBER in a CRASH:

1: DON’T CATCH FALLING KNIVES: Just because prices are falling DO NOT get GREEDY. Wait til prices have bottomed and no one wants the asset you want.

2: STUDY. YouTube is a great source for real and fake

Teachers. Invest time to get into the heads of the teacher.

3: NEW FRIENDS: Seek new friends who are on the same path you are on.

Stay away of VICTIMS: people who blame others for their problems. Stay away MARXIST: people who expect the government to solve their problems.

4: Start a SIDE HUSTLE: OWN your own business. A. I. is going to wipe out millions of jobs. Start a small business and become an entrepreneur….not an employee afraid of losing their job.

5:: Choose GREAT TEACHERS: YOUTUBE has an abundance of teachers: Some good many bad. I suggest you choose my teachers. My real real estate teacher is Ken McElroy. Taxes: Tom Wheelwright. Stocks: John MacGregor. Oil: Mike Maucelli. They all have books and their own Pidcasts. Be very careful who influences your brain, your attitude, and your spirit.

6: DON’T SAVE MONEY: Fake money (US dollar, Euro, Yen, Peso) goes down in value. Save gold, silver, Bitcoin, real money that goes up in value, especially in a market crash.

TAKE CARE and make this CRASH the best thing that ever happened to you.

Bản dịch tiếng Việt

TIN XẤU: SỰ SỤP ĐỔ ĐÃ BẮT ĐẦU. Đó sẽ là một cuộc sụp đổ tồi tệ.


TIN TỐT: SỰ SỤP ĐỔ là thời điểm tốt nhất để giàu có. Cơ hội mua rẻ sẽ nổi lên.


NHỮNG QUY TẮC CẦN NHỚ TRONG MỘT CUỘC SỤP ĐỔ:

1: ĐỪNG BẮT CON DAO ĐANG RƠI: Chỉ vì giá đang giảm mà ĐỪNG THAM LAM. Chờ đến khi giá đã đạt đáy và không ai muốn sở hữu tài sản mà bạn muốn.

2: HỌC HỎI. YouTube là một nguồn thông tin tốt cho giáo viên thực và giả mạo. Hãy bỏ thời gian để hiểu suy nghĩ của họ.

3: BẠN BÈ MỚI: Tìm kiếm những người bạn mới có cùng mục tiêu với bạn.
Tránh XA NHỮNG NẠN NHÂN: Những người đổ lỗi cho người khác về vấn đề của mình. Tránh XA CHỦ NGHĨA MARX: Những người mong đợi chính phủ giải quyết vấn đề của họ.

4: Bắt đầu MỘT DỰ ÁN PHỤ: SỞ HỮU doanh nghiệp của riêng bạn. Trí tuệ nhân tạo sẽ loại bỏ hàng triệu việc làm. Bắt đầu một doanh nghiệp nhỏ và trở thành một doanh nhân... không phải là một nhân viên sợ mất việc làm của mình.

5: Chọn NHỮNG GIÁO VIÊN XUẤT SẮC: YOUTUBE có một lượng lớn giáo viên: Một số tốt, nhiều người xấu. Tôi đề xuất bạn chọn giáo viên của tôi. Giáo viên bất động sản thực sự của tôi là Ken McElroy. Thuế: Tom Wheelwright. Cổ phiếu: John MacGregor. Dầu: Mike Maucelli. Họ đều có sách và các chương trình podcast riêng. Hãy cẩn thận với ai ảnh hưởng đến tư duy, thái độ và tinh thần của bạn.

6: ĐỪNG TIẾT KIỆM TIỀN: Tiền giả (đô la Mỹ, Euro, Yên, Peso) giảm giá trị. Hãy tiết kiệm vàng, bạc, Bitcoin, tiền thật tăng giá trị, đặc biệt là trong một cuộc sụp đổ thị trường.


HÃY CHĂM SÓC BẢN THÂN và biến cuộc SỤP ĐỔ này thành điều tốt nhất từng xảy ra với bạn.

Đăng nhận xét

Mới hơn Cũ hơn